Valg av medlemskapstypeVennligst se Bli medlem for detaljer

Hovedmedlemskap med BlyttiaHovedmedlemskap uten BlyttiaFamiliemedlemskapStudentmedlemskap

Som medlem får du være med på spennende turer, kurs og sosiale aktiviteter sammen med andre naturinteresserte. Vi har aktiviteter for alle, uavhengig av kunnskapsnivå og bakgrunn, og vi håper du finner noe du har lyst til å bli med på. Norsk Botanisk Forening har som mål å øke interessen for og kunnskapen om våre vakre, ville vekster. Samtidig jobber vi med å kartlegge tilstanden for arter, for å ta vare på den ville naturen. Vi utgir i tillegg medlemsbladet Blyttia fire ganger i året. Her kan du lese alt fra vitenskapelige artikler til lettfattelige skoleringsstoff om ville planter i Norge.

Bli studentmedlem!
Studentmedlemskap er et medlemstilbud til studenter med håndlupe og Blyttia i velkomstgave, i tillegg til Blyttia abonnement fire ganger i året. Medlemskapet er for studenter ved universiteter og høgskoler. Etter tre år går studentmedlemskapet over til et vanlig hovedmedlemskap med Blyttia abonnement.

Kontingentsatser 2018

Grunnorganisasjon Studentmedlemskap Hovedmedlemskap med Blyttia Hovedmedlemskap uten Blyttia Tilleggsmedlemskap Familiemedlem
Agder Botaniske Forening 200 362 120 80 20
Buskerud Botaniske Forening 200 400 200 100 100
Innlandet Botaniske Forening 200 340 150 110
Larvik Botaniske Forening 200 400 130 50 50
Moseklubben 200 382  150  100
Nordnorsk Botanisk Forening 200 400 170 120 110
Rogalandsavdelingen 200 375 150 100 50
Sogn Botanisk Forening 200 400 200 100
Sunnhordland Botaniske Forening 200 382 150 100
Svalbard Botanisk Forening 200 400 200 100
Telemark Botaniske Forening 200 445 210 160 90
Trøndelagsavdelingen 200 442 210 160
Vestlandsavdelingen 200 352 120 70
Østfold Botaniske Forening 200 395 190 150
Østlandsavdelingen 200 340 150 110

Medlemmene velger tilknytning til grunnorganisasjon fritt – det kan enten være der man bor, der man stammer fra, der man har hytte eller andre preferanser. Ved innmelding vil det likevel, hvis ikke annet er uttrykt, tas for gitt at medlemmet ønsker tilknytning i samsvar med boligadressen.

Har du spørsmål om medlemskapet ditt, opplysninger om adresseendring eller ønsker å melde deg ut?
Si fra til oss på post@botaniskforening.no